Клієнтка Ощадбанку повідомила, що співробітники банку відмовляються видавати зарплатні картки, якщо не відкрито кредитної лінії.
Так, у скарзі, опублікованій на порталі «Мінфін», описується ситуація, коли клієнтка звернулася до відділення Ощадбанку, щоб відкрити зарплатну картку, але їй сказали, що нові правила вимагають від неї також подати заяву на отримання кредитної картки.
Клієнтка заявила, що співробітник банку сказав їй, що вона не зможе отримати зарплатну картку, не оформивши кредитну.
Незважаючи на її категоричну незгоду з відкриттям кредитної лінії, вона відчула тиск із боку співробітника і зрештою погодилася взяти її, хоча вона їй не була потрібна.
Також обурена клієнтка висловила невдоволення ситуацією, назвавши дії співробітника банку незаконними, та закликала банк вирішити цю проблему.
"Холостяк 2025" усіх обдурив? Тарас Цимбалюк раптово возз'єднався з колишньою
Це працює краще, ніж магазинна: водії масово роблять зимову омивайку вдома
Дріжджі - тихий вбивця городу: чому популярне підживлення може зіпсувати ваші овочі
Надбавки після 70 отримають не всі: кому з українських пенсіонерів держава не перерахує доплату
Читайте також:
ПриватБанк виставив нові вимоги: торкається всіх
Масове блокування карток за зняття грошей: Нацбанк екстрено звернувся до українців
Ощадбанк попередив усіх власників банківських карток: зміни вже набули чинності
