Нафтогаз заявив із приводу плати за газ.

Не секрет, що дуже часто у споживачів газу постають питання, чому їм нарахували величезну суму до оплати, хоча вони самі знають, що споживання було щадним та економним.

Виявляється, плата за газ справді може бути значно вищою, якщо споживач вчасно не передає свідчення лічильника. Якщо вчасно не подати свідчення лічильника, компанія виставляє рахунок, у якому використовує минулорічний місячний обсяг споживання. А це може бути більше газу, ніж людина витратила цього року.

Черговий такий випадок наробив нещодавно багато галасу. Так, одна з клієнток "Нафтогазу" поскаржилася на суттєво завищену платіжку за газ. Проте, як виявилося, вона не передавала свідчення лічильника з травня по серпень. Як результат, їй порахували платіжку із усередненого споживання.

Про це йдеться у роз'ясненні компанії, опублікованому на офіційній сторінці у Facebook .

До речі, щоб передати показання лічильника, споживачі не повинні протоптувати стежки до Центру обслуговування клієнтів або чекати на паперові платіжки, або передавати цифри з лічильника по телефону, який може стати "зіпсованим телефоном".

Популярні новини зараз

Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Показати ще

Нафтогаз закликав клієнтів активніше користуватись діджитал-платформами, на яких можна передати споживання газу. Щомісяця їх потрібно передавати до 5 числа.

Передати показання лічильника можна на наступних платформах:

  • чат-боти Viber; Facebook Messenger; Telegram,
  • особистий кабінет my.gas.ua,
  • спрощену форму на офіційному сайті компанії .

Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то можна передати показання лічильника таким чином:

  • відправивши SMS на короткий номер 4647,
  • в автоматичному режимі за допомогою IVR меню за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Київстар); 093-300-2-888 (Lifecell).

Читайте також:

Тарифи на газ у жовтні: скільки платитимемо і чи є привід для занепокоєння

Шамани Путіна не допомогли: у Росії масово перестають працювати найпопулярніші китайські смартфони

Ось це поворот: жінка прийшла на шоу "Супермама" та розповіла, як її чоловік ламав ногу, щоб виїхати з України