До Приватбанку надійшла скарга від клієнтки на ім'я Тетяна Онищак, яка стосується шахрайства з її кредитною карткою. Суму у розмірі 25 732 грн було списано з її картки невідомими особами.
Докладніше про те, як повернути гроші, які зникли з вашої картки, інформує today.ua.
Повідомляється, що Оніщак негайно заблокувала картку та запросила її перевипуск. Також звернулася до поліції та кіберполіції. Проте розгляд процесу шахрайства триває вже близько року і не приніс результатів.
Оніщак повідомила, що звернулася до співробітників ПриватБанку з проханням надати інформацію про місце, куди було відправлено вкрадені кошти. Проте банк відмовився надати інформацію, посилаючись на офіційні запити правоохоронних органів.
Клієнтці вдалося неофіційно дізнатися, що для здійснення транзакції було використано смартфон, і платіж було проведено через Одеську платіжну систему Герц. Проте банк не має доступу до інформації про те, куди пішли вкрадені гроші. Коли Оніщак звернулася до Герца, їй сказали, що потрібен запит від ПриватБанку, але останній відмовився від цієї ідеї.
Оніщак зазначила, що вона відчуває, ніби перебуває у замкнутому колі, де хтось добре розуміється на механізмах шахрайства та крадіжки грошей у громадян, проте ніхто з відповідальних осіб не вживає відповідних заходів. У зв'язку з цим вона вирішила звернутися до суду, оскільки розуміє, що тільки таким чином можна знайти рішення.
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
ПриватБанк пояснив, у чому основна проблема. Суть у тому, що шахраї під час операції в інтернеті використовували всі необхідні дані карти, такі як номер, CVV код та термін дії. Ця інформація доступна лише власнику картки. При цьому транзакція була підтверджена за допомогою пароля, отриманого через мобільний додаток Приват24 або на фінансовий номер клієнта.
З боку банку було заявлено, що вони подали скаргу на шахрайську операцію, проте згідно з правилами платіжної системи дана операція не підлягає оскарженню.
Читайте також:
Приватбанк видасть українцям допомогу: як можна отримати 6 тисяч гривень
ПриватБанк попередив про обмеження щодо обміну валюти. Що потрібно знати
ПриватБанк попередив: для отримання грошей доведеться їхати до відділення