Україна запровадить нові правила імпорту автомобілів з 1 січня 2025 року, що ознаменує собою суттєве зрушення в автомобільній політиці країни, як повідомляє «mauto».
Ці зміни, багаторазово відкладені через війну, спрямовані на модернізацію автопарку країни та зниження впливу на навколишнє середовище, але також можуть призвести до зростання цін на автомобілі.
Вимога стандарту "Євро-6":
Тільки транспортні засоби, що відповідають екологічному стандарту Євро-6, запровадженому у 2015 році, матимуть право на імпорт. В даний час можна імпортувати автомобілі, вироблені ще в 1996 році за стандартом Євро-2.
Нові правила будуть застосовуватися до:
Тягачі для напівпричепів.
Усюди сніг, дощ, морози та ожеледиця: погода вже завтра покаже свої ікла – прогноз на тиждень
Захистіть картоплю від колорадського жука для небесного урожаю: засадіть город цими рослинами
Зірка "Танці з зірками" Ілона Гвоздьова без одягу вразила формами: "Перестала купувати білизну"
Мобілізація чоловіків віком від 50 років: українцям розставили всі крапки
Автобуси.
Вантажні автомобілі.
Спеціальне обладнання (наприклад, крани, евакуатори).
Новим легковим автомобілям, що реєструються вперше.
Звільнення та винятки:
Транспортні засоби, вироблені після 1996 року і які вже перебувають в експлуатації, залишаться без змін. Українці можуть продовжувати імпортувати такі автомобілі за умови, що вони відповідають існуючим стандартам.
Електромобілі:
Нові правила не торкнуться електромобілів, оскільки вони не мають двигунів внутрішнього згоряння.
Гуманітарна допомога та військові потреби:
Транспортні засоби, що імпортуються як гуманітарна допомога або для Збройних сил України, також будуть звільнені від суворіших правил.
Вплив на «євробляхи» та вартість транспортних засобів:
Популярна практика імпорту старих «євроблях» (старих автомобілів, що відповідають старим стандартам Euro) продовжуватиметься відповідно до чинних правил, але новий імпорт застарілих транспортних засобів зіткнеться з обмеженнями.
Перехід до відповідності стандарту Євро-6 може призвести до підвищення цін як на нові, так і на вживані автомобілі, оскільки попит зміщується у бік моделей, що відповідають новому стандарту.
Очікується, що реформа омолодить автопарк України, що старіє, і відповідатиме глобальним зусиллям зі скорочення викидів, особливо в міських районах.
Проте критики попереджають, що вона може обтяжити покупців автомобілів із низьким доходом та створити проблеми для автомобільного ринку в період економічного відновлення.
Читайте також:
Автомобілістам готують нові зимові штрафи: за що і на скільки каратимуть
Українців з авто позбавлять виплат та допомоги: доведеться переходити на самокати
Нові податки на авто з 1 грудня: на власників транспортних засобів чекає "сюрприз"