У Києві помітно зросла кількість шахрайських дій, коли лиходії видають себе за представників «Київводоканалу». Вони дзвонять мешканцям під виглядом пропозицій перевірки лічильників води.
За даними «Київводоканалу», компанія не здійснює таких дзвінків. Офіційна процедура оповіщення полягає у надсиланні SMS-повідомлень про закінчення терміну перевірки лічильників, а не в телефонних дзвінках.
Жителям наполегливо рекомендується замовляти послуги перевірки лише у перевірених постачальників, зокрема, «Київводоканалу» та «Київтеплоенерго». Щоб не стати жертвою таких шахраїв, киянам слід використовувати офіційні канали зв'язку.
Контактні дані «Київводоканалу»:
Телефон: 202-02-02 або 0-800-301-581.
Три знаки Зодіаку, яким всесвіт нарешті скаже: "Ти заслужив", у кого закінчиться чорна смуга
Рецепт абрикосового "Пташиного молока": літній десерт без випічки
Ціни кусаються: вартість м’яса знову пішла вгору, що дорожчає найшвидше
Як стригти зелень, щоб вона відростала пишною, ніжною та не грубіла: лайфхаки для городу та балконного саду
Сайт: service.vodokanal.kiev.ua.
Мобільні програми: «Viber» та «Telegram».
Контактні дані «Київтеплоенерго» – телефон: 044-207-88-88.
Українцям радять не довіряти сумнівним стороннім посередникам та завжди перевіряти легітимність постачальників послуг, щоб захистити себе від можливого шахрайства.
Читайте також:
Додаткові платежі за комуналку: народ чекає на новий "сюрприз", і це не газ та електроенергія
Як не тарифи, так абонплата: за комуналку заплатимо більше вже із січня