У Києві помітно зросла кількість шахрайських дій, коли лиходії видають себе за представників «Київводоканалу». Вони дзвонять мешканцям під виглядом пропозицій перевірки лічильників води.
За даними «Київводоканалу», компанія не здійснює таких дзвінків. Офіційна процедура оповіщення полягає у надсиланні SMS-повідомлень про закінчення терміну перевірки лічильників, а не в телефонних дзвінках.
Жителям наполегливо рекомендується замовляти послуги перевірки лише у перевірених постачальників, зокрема, «Київводоканалу» та «Київтеплоенерго». Щоб не стати жертвою таких шахраїв, киянам слід використовувати офіційні канали зв'язку.
Контактні дані «Київводоканалу»:
Телефон: 202-02-02 або 0-800-301-581.
Долар застиг у режимі очікування: що чекає гривню в перші дні літа 2025, прогоз на курс валют
Як виглядала Роксолана у 16 років: Ольга Сумська показала архівне фото з несподіваного місця
Чим підгодувати полуницю на початку літа, щоб ягоди не були кислі та не згнили? Головні помилки та лайфхаки
Доля на порозі: для цих 3 знаків Зодіаку будуть великі зміни на початку літа 2025
Сайт: service.vodokanal.kiev.ua.
Мобільні програми: «Viber» та «Telegram».
Контактні дані «Київтеплоенерго» – телефон: 044-207-88-88.
Українцям радять не довіряти сумнівним стороннім посередникам та завжди перевіряти легітимність постачальників послуг, щоб захистити себе від можливого шахрайства.
Читайте також:
Додаткові платежі за комуналку: народ чекає на новий "сюрприз", і це не газ та електроенергія
Як не тарифи, так абонплата: за комуналку заплатимо більше вже із січня