Вартість проїзду в київському метрополітені тепер має становити щонайменше 25 гривень, повідомив депутат Київської міської ради Тарас Козак, поділившись цією інформацією під час виступу на Ранок.LIVE.
Він пояснив, що поточна вартість проїзду не відображає фактичних витрат на утримання системи метрополітену.
Підвищення вартості проїзду обґрунтоване кількома факторами, включно зі зростанням вартості електроенергії, значною кількістю працівників, необхідних для експлуатації метрополітену, і гострою необхідністю модернізації рухомого складу.
Ці фактори чинили значний фінансовий тиск на роботу метрополітену.
Нині пасажири платять лише 8 гривень за поїздку, і навіть тоді багато хто звільнений від сплати через різні програми пільг. У результаті місто змушене покривати близько 75% витрат на експлуатацію метрополітену з міського бюджету, що створює значне фінансове навантаження на ресурси Києва.
Нові штрафи за відкриті вікна автомобілів: водіям підготували жорстке покарання
Насіння в шафу? Рано радієте: ці 4 овочі найкраще садити в липні – і ось чому
Надя Дорофєєва показала, як Кацурін валяється в її ногах6 "Моє кохання"
Тарас Тополя розповів, що пишається відвертими фото дружини Олени: "Чоловік тільки за, я підтримую"
Читайте також:
Громадський транспорт для "обраних": проїзд може подорожчати в рази
Обов'язкова страховка авто подорожчає вдвічі після Нового року: так подаруночок
Нові обмеження та штрафи у десятки тисяч: життя автомобілістів зміниться з 1 січня