Клієнти Ощадбанку останнім часом висловлюють побоювання щодо проблем під час оплати комунальних послуг через онлайн-платформу банку «Ощад24».
Згідно з відгуком на порталі Мінфіну, в однієї з українок сталася ситуація, коли кошти були списані з рахунку, але платіжна операція не пройшла і квитанція не була видана.
Інцидент був пов'язаний зі спробою оплати комунальних послуг, коли система видала повідомлення про помилку замість підтвердження транзакції. Незважаючи на зняття майже 500 гривень, платіж не був успішно проведений, залишивши клієнта без підтвердження оплати.
Після звернення до служби підтримки банку клієнту повідомили, що помилка несуттєва і не повинна викликати занепокоєння. Однак користувач наполіг на вирішенні проблеми і зажадав або квитанцію про оплату, або повернення списаної суми.
Наразі Ощадбанк не надав офіційної відповіді на скаргу. Цей випадок виявив потенційні недоліки в системі онлайн-платежів банку, викликавши у клієнтів побоювання щодо надійності та безпеки їхніх фінансових транзакцій.
Стосується всіх, у кого є дача, город і сад: настав час задуматися про урожай – посівний календар 2025
Ці авто заборонено ввозити в Україну з 1 січня 2025 року: нові стандарти вже діють
Українці можуть отримати по 5 тисяч гривень: хто і куди має звернутися
Мобілізація не залишить вибору: ТЦК поставили українців перед фактом
Читайте також:
Нове зростання тарифів на світ викличе ланцюгову реакцію: комуналка, продукти та виживання
Прийде працювати в 3 зміни: деякі тарифи на комуналку можуть скоро стати непідйомним вантажем