Українські пенсіонери не завжди можуть самостійно обрати тарифний план в оператора мобільного зв'язку

Про те, як можна убезпечити громадян похилого віку, і допомогти підібрати правильний набір послуг, пише інформаційний портал "GSMinfo".

При всьому багатстві вибору, українські телекомунікаційні компанії воліють нав'язати найбільш дорогий тариф, а не той, що вигідний клієнту. Таким чином, слід звернути увагу на ті тарифні плани, в яких умови прописані ясно і зрозуміло. Клієнт повинен відразу зрозуміти, яку суму, і за що, йому слід платити щомісяця.

Також, безумовно, не всі українські пенсіонери потребують додаткових сервісів, через те, що більшість послуг призначені для більш складних і сучасних "гаджетів", ніж ті, до яких вже звикли літні користувачі. Тобто варто виключити з пакета ті функції, які не потрібні клієнту, а платити за них все одно необхідно. Наприклад, звичайній "дзвонилці" нема чого мати тариф з безлімітним інтернет-трафіком, доступом до преміальних відеосервісів або розважального контенту.

Смартфон. Фото: скріншот YouTube-відео

Після того як ви залишили літньому клієнту тільки ті необхідні сервіси, якими він користується найчастіше, підберіть такий тариф, де сума регулярного платежу буде завжди незмінною. У цьому випадку, якщо розмір оплати збільшиться, можна завжди скасувати платну підписку або послугу через яку це і сталося. Зазвичай оператори мобільного зв'язку йдуть назустріч, і повертають кошти за помилково підключені розширені можливості.

Популярні новини зараз

Якщо ви досить розумні, то ви зробите це: навіщо садівники обв'язують дерева колготками

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

У контрактному договорі завжди прописана однакова сума, яку потрібно оплачувати щомісяця. Однак, якщо тариф змінюється, компанія заздалегідь сповіщає про зміну умов, і варто вибрати інший пакет послуг, де розмір регулярного платежу заздалегідь можна знати наперед.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що з 1 травня 2021 року "Укрпошта" підіймає вартість основних послуг.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що у "Vodaphone" запропонували платну послугу, що дозволяє стежити за місцем розташування своїх рідних і близьких.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що українцям запропонують компенсувати вартість широкосмугового доступу до мережі Інтернет.