Українські пенсіонери не завжди можуть самостійно обрати тарифний план в оператора мобільного зв'язку
Про те, як можна убезпечити громадян похилого віку, і допомогти підібрати правильний набір послуг, пише інформаційний портал "GSMinfo".
При всьому багатстві вибору, українські телекомунікаційні компанії воліють нав'язати найбільш дорогий тариф, а не той, що вигідний клієнту. Таким чином, слід звернути увагу на ті тарифні плани, в яких умови прописані ясно і зрозуміло. Клієнт повинен відразу зрозуміти, яку суму, і за що, йому слід платити щомісяця.
Також, безумовно, не всі українські пенсіонери потребують додаткових сервісів, через те, що більшість послуг призначені для більш складних і сучасних "гаджетів", ніж ті, до яких вже звикли літні користувачі. Тобто варто виключити з пакета ті функції, які не потрібні клієнту, а платити за них все одно необхідно. Наприклад, звичайній "дзвонилці" нема чого мати тариф з безлімітним інтернет-трафіком, доступом до преміальних відеосервісів або розважального контенту.
Після того як ви залишили літньому клієнту тільки ті необхідні сервіси, якими він користується найчастіше, підберіть такий тариф, де сума регулярного платежу буде завжди незмінною. У цьому випадку, якщо розмір оплати збільшиться, можна завжди скасувати платну підписку або послугу через яку це і сталося. Зазвичай оператори мобільного зв'язку йдуть назустріч, і повертають кошти за помилково підключені розширені можливості.
Заробіток на крові: під Києвом СБУ затримала агентку ФСБ, яка коригувала удари по столиці
Гороскоп на завтра, 27 квітня: потужна космічна подія змінить життя кожного - як втілити мрії
Велике церковне свято 26 квітня та Світла субота: обов'язково випікайте паски, пофарбуйте яйця і що не можна робити сьогодні
Олена Кавець розповіла, чи пішла з "Квартал 95" через сварку з хлопцями: "Життя розвело нас у різні боки"
У контрактному договорі завжди прописана однакова сума, яку потрібно оплачувати щомісяця. Однак, якщо тариф змінюється, компанія заздалегідь сповіщає про зміну умов, і варто вибрати інший пакет послуг, де розмір регулярного платежу заздалегідь можна знати наперед.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, що з 1 травня 2021 року "Укрпошта" підіймає вартість основних послуг.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що у "Vodaphone" запропонували платну послугу, що дозволяє стежити за місцем розташування своїх рідних і близьких.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що українцям запропонують компенсувати вартість широкосмугового доступу до мережі Інтернет.